بهره برداری از ۵۹ طرح عمرانی در بشرویه در دهه فجر؛ فرماندار بشرویه:

بهره برداری از ۵۹ طرح عمرانی در بشرویه در دهه فجر؛

امروز فرماندار بشرویه از بهره برداری ۵۹ طرح  عمرانی و خدماتی با ۱۲۵ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال هزینه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق علیرضا زمان زاده افزود: این پروژه ها از سوی ۱۸ دستگاه اجرایی بشرویه اجرا شد که جهاد کشاورزی با اجرای ۲۰ طرح بیشترین تعداد طرح آماده بهره برداری را به خود اختصاص داده است.
زمانزاده با اشاره به شروع احداث سه طرح در دهه فجر، این طرح ها را ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان و ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت « ارسک» ذکر کرد.
وی افزود: با اجرای طرح های یادشده برای ۷۳ نفر اشتغال پایدار ایجاد می شود.
زمان زاده اظهار کرد: سال گذشته در دهه فجر ۴۰ طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسید که در مقایسه با امسال شاهد افزایش تعداد طرح های اجرا شده هستیم.
به گزارش ایرنا وی در ادامه گفت: دهه فجر تبلور اندیشه های آزادی خواهی و استکبار ستیزی ملت ایران و یادآور شجاعت کسانی است که در راه عزت ایران ر برابر رژیم ستم شاهی قیام کردند و در مقابل زیادی خواهی های آمریکا ایستادند.
زمانزاده تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی خدمات و اقداماتی است که بعد از به ثمر رسیدن انقلاب ایران موجب آبادانی و دگرگونی چهره شهرها و روستاها و به ویژه مناطق محروم شد.
فرماندار بشرویه اضافه کرد: همچنین در دهه مبارک فجر علاوه بر طرح های عمرانی، برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی در شهرستان به اجرا در می آید.