صرفا جهت روشنگری نه غرض ورزی!!! پاسخ به یکی از اتهامات بی اساس علیه دولت

صرفا جهت روشنگری نه غرض ورزی!!!

در یکی دو هفته گذشته فضای رسانه ای کشور روزهای شلوغی را پشت سر گذاشت، از تب افزایش دلار گرفته تا تصویب منشور حقوق شهروندی در دولت و ادامه ماجراهای املاک و فیش های نجومی و …. . ولی یکی از مسایل دیگر که مانند یک شهاب سنگ ناگهان ظاهر شد و ناگهان از میان رفت مربوط به خرید سهام مخابرات بود و اینکه سازمان خصوصی سازی به دلیل پرداخت نشدن اقساط معوق خریدار اعلام کرد این قرار داد باید فسخ شود.

در این رسانه های مخالف(منتقد نه صرفا مخالف) شروع به جنجال نمودند و دولت را به سیاسی کاری متهم کردند.

سپس در ادامه این دعوا، هیئت داوری شکل گرفت و دستوراتی را صادر کرد که مجددا همان رسانه ها با توهین های بسیار به دولت اعلام کردند که هیئت داوری رای به سود خریدار داده و دولت را به سیاسی کاری مجدد

ولی آنچه که از بخش نامه سازمان خصوصی سازی بر آمد چیز دیگری میگفت که در ادامه متن کامل و بدون ویرایش در اختیار شما قرار میگیرد:

 

اطلاعیه سازمان خصوصی سازی در خصوص فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران

سازمان خصوصی سازی در خصوص فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ نظر به اينكه در خصوص اقدام اين سازمان مبني بر فسخ قرارداد واگذاري سهام بلوكي شركت مخابرات ايران، اخباري ناقص و در برخي موارد ناصحيح و جهت‌دار انتشار يافته است به اطلاع مي‌رساند:
بر اساس درخواست شماره م-۴۸۷-۹-۹۴ مورخ ۳۰/۹/۱۳۹۵ كه از سوي طرف قرارداد تقديم مقام محترم رياست جمهوري گرديده و دستور مورخ ۴/۱۰/۱۳۹۵ صادره، مقرر گرديده است در صورتي كه ظرف پانزده روز (پنجم الي بيستم ديماه) كليه بدهي‌هاي طرف قرارداد پرداخت شود اقدام سازمان منتفي گردد.
همچنين به موجب دستور موقت هيأت داوري موضوع ماده ‹۳۰› قانون اجراي سياستهاي كلي اصل ‹۴۴› قانون اساسي در پرونده كلاسه ۲۱/۹۵/د/ﻫ مورخ ۸/۱۰/۱۳۹۵ كه در تاريخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۵ به اين سازمان واصل شده است تا زمان رسيدگي به خواسته شركت توسعه اعتماد مبين در خصوص فسخ قرارداد، اين سازمان به طور موقت و تا رسيدگي به اصل خواسته خواهان از انتقال سهام شركت منع شده است. بنابراين سازمان منتظر اقدام خريدار سهام براي انجام كليه تعهدات و پرداخت تمامي ديون معوقه تا بيستم ديماه سالجاري مي‌باشد.


١٧:٠٤ – دوشنبه ١٣ دی ١٣٩٥ / عدد : ٧٩٥٦ / تعداد نمایش : ٢٧٧

http://ipo.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=167&newsview=7956 ==> لینک اطلاعیه

 

در این اطلاعیه آمده است که خریدار برای دریافت مهلت از ریاست جمهوری مهلتی دو هفته ای خواسته و ریاست محترم جمهور نیز با درخواست آیشان موافقت موده است و لدا هیئت داوری با توجه به دستور ریاست جمهور به طور موقت با فسخ قرار داد مخالت کرده است منوط به پرداخت بدهی به دولت تا ۲۰ دیماه سال جاری.

 

 

لذا از کلیه رسانه های مخالف دولت خواهشمندیم لااقل انصاف و اخلاق را راعایت نموده تا مجبور نشوند اخبار را از سایت خود حذف نمایند.