سرقت با سانتافه!!!

سرقت با سانتافه!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق، دو متهم غیر بومی به ۳۳ فقره سرقت با استفاده از خودروی سانتافه در بیرجند، قاین و طبس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان به خبرنگار ما گفت: با اعلام شکایت چند شهروند بیرجندی مبنی بر سرقت از منازل آنها، شکایت شاکیان به پلیس آگاهی استان ارسال شد.
سردار«مجید شجاع»افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان هنگام جمع آوری مستندات ، خبری از قاینات و طبس دریافت کردند که چند فقره سرقت از منزل در این شهرستان ها به شیوه سرقت از منازل بیرجند به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: وقتی قطعات پازل شیوه و شگرد سرقت کنار هم گذاشته شد ماموران دریافتند که سارق و یا سارقان افراد غیر بومی هستند که با تحقیقات میدانی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی رد سارقان در سرایان پیدا شد که با هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دو متهم دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: در بازجویی های پلیس ۲ متهم غیربومی سابقه دار به ۳۳ فقره سرقت از منزل درسه شهرستان استان اعتراف کردند.

به گفته خبر شرق، فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این باند دونفره شامل یک زن و مرد بودند که با خودروی سانتافه اقدام به سرقت می کردند.
سردار«شجاع» با بیان این که تمامی سرقت ها توسط این باند دو نفره همراه با تخریب بوده است خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و با قرار صادره روانه زندان شدند.