امام جمعه اهل سنت اسدیه: آیت الله هاشمی رفسنجانی پرچمدار وحدت بود؛

امام جمعه اهل سنت اسدیه: آیت الله هاشمی رفسنجانی پرچمدار وحدت بود؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق و به نقل از ایرنا، مولوی سید احمد عبداللهی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری در اسدیه ، افزود: این عالم بزرگ و اندیشمند وارسته عمر پربرکت خود را در راه انقلاب و مردم صرف کرد.
به گفته وی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شخصیتی عالم و فاضل بود که سختی های بسیار زیادی از جمله زندان و شکنجه را برای پیروزی انقلاب تحمل کرده و زحمات زیادی کشید.
وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع و تدفین آیت الله رفسنجانی بعد از مراسم تشییع و تدفین امام راحل در کشور بی نظیر بود، اظهار کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه قدردان انسان های خدوم و پرتلاش هستند.
وی اضافه کرد: آیت الله رفسنجانی کوله باری از تجربه در عرصه های مختلف از جمله قانونی و اجرایی کشور با خود داشت.
به گزارش ایرنا، مولوی عبداللهی افزود: این مبارزه خدوم سابقه ۵۹ سال همکاری و تلاش همدلی و همفکری با مقام معظم رهبری را داشت و یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی بود.
وی یادآور شد: مردم ایران نیز آیت الله هاشمی را نه تنها به عنوان یک مسئول سیاسی می شناسند بلکه ایشان در جهت عمران و آبادانی کشور تلاش زیادی انجام داد.
وی افزود: بدون تردید خدمات و اقدامات بیشمار، ارزشمند و انکارناپذیر ایشان هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران پاک نمی شود.
وی با اشاره به اینکه صفات بارز باعث رشد و ترقی انسان می شود، ادامه داد: انسان‌ ها به روش های مختلف توسط خداوند متعال مورد امتحان قرار می گیرد.