افتتاح و آغاز به ساخت ۴۱ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در سرایان؛ فرماندار سرایان گفت:

افتتاح و آغاز به ساخت ۴۱ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در سرایان؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق به نقل از فرمانداری سرایان، محمد کریمی در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان، گفت : اجرای طرح های نوین آبیاری با ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، افتتاح شرکت آهک هیدراته با ۲۵ میلیارد ریال و افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی رویال با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر است.
وی بیان کرد: باید زیبایی ها، خدمات انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی و با تاکید به وحدت و همبستگی و استفاده از ظرفیت سخنرانان برای نسل جدید بازگو شود.
وی عنوان کرد: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر بایستی مردم و نسل جدید مشارکت کنند تا آنها بیشتر با انقلاب آشنا و مانوس شوند.
وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست با حضور در برنامه های دهه فجر در برگزاری هرچه بهتر برنامه ها با کمیته های مربوط همکاری کنند.
امام جمعه سرایان هم گفت: انقلاب حاصل تلاش و مجاهدت امام (ره) و مبارزین انقلابی علیه رژیم شاه بود که با رهبری امام (ره) و وحدت کلمه به پیروزی رسید.
حجت الاسلام احمد نجمی پور، یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوت پرهیز از اختلاف و تفرقه و حفظ اتحاد و یکدلی امت بود.