مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه راه شهداست

مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه راه شهداست

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا سرتیپ رضا آذریان ر مراسم تحلیف سربازان آموزشی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا بیرجند گفت: برای حفظ انقلاب و خون شهدا و حفط امنیت کشور امر به معروف کنید و با مشارکت حداکثری در انتخابات راه شهید بهشتی و شهید رجایی و دیگر شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار شرق ایران – سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا، در مراسم تحلیف سربازان آموزشی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) نزاجا بیرجند با تأکید به سوگندنامه سربازان، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی انقلابی است، ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از انقلاب هم گوش به فرمان امام بود و دستورات حضرت امام (ره) را دریافت و تمام و کمال انجام می‌داد و نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته است.


امیر سرتیپ آذریان با اشاره به نقش مهم ارتش در روزهای پس از انقلاب تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای بزرگی مانند شهید صیاد شیرازی، شهید قرنی و… را تقدیم انقلاب کرده و در تثبیت و تحکیم نظام از روزهای اولیه پیروزی انقلاب گام‌های موثری برداشته است؛ امروز نیز در تمامی صحنه‌ها گوش به فرمان ولی فقیه تا پای جان محکم ایستاده است.  


وی به نقش بزرگ ارتش در دفاع از مرز بوم کشور اشاره کرد و  افزود: ارتش در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و در مقابل تمام اقدامات و دسیسه‌های دشمن که با نقشه‌های متعددی مانند تجزیه‌طلبی، ترور و جنگ تحمیلی برای صدمه به جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند، اولین سپر و نوک پیکان در دفاع از این مرز و بوم بوده است. در هشت سال دفاع مقدس، ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، اتحاد بسیار خوبی به وجود آورد که به واسطه این اتحاد، حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادیم.


فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با تأکید بر اینکه ارتش همواره در کنار انقلاب و رهبری بوده و برای تثبیت و تحکیم جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده است، اظهار کرد: ارتش اکنون امنیت ۶ هزار کیلومتر از نقاط صفر مرزی را برعهده دارد که ۹۳۶ کیلومتر از نقاط صفر مرزی شرق کشور بر عهده قرارگاه شمال شرق کشور است.


امیر سرتیپ آذریان با اشاره به جمله امام خمینی(ره) که فرمودند “ارتش نور چشم ملت است” تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی نیازمندی‌ها و محرومیت‌ها حماسه آفریده و از هیچ تلاشی برای محرومیت‌زدایی در سیل، زلزله و بیماری کرونا دریغ نکرده است و به همین سبب است که بین مردم و ارتش عشق دو سویه وجود دارد.


وی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مهم‌ترین رویداد پیش روی کشور خواند و افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده و پس از شهادت جانسوز شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی در آستانه برگزاری مهم‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران هستیم. چشم همه به ملت ماست و دشمن برای شکست این انتخابات بسیار سرمایه‌گذاری کرده است؛ منتها در خواب غفلت به سر می‌برد و نمی‌داند که ملت ما هر کجا که لازم باشد با مشارکت حداکثری به یاری انقلاب اسلامی ایران آمده و در همین شهر بیرجند مشاهده کردید که در مراسم تشییع جنازه شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی چگونه حماسه‌آفرینی کردند.


فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا اظهار کرد: انقلاب ما الگویی برای دنیا شده؛ به نحوی که آزادگی و آزادبودن را ما نشان دنیا داده‌ایم. بدانید که امروز کشور و نظام، نیازمند به فردی ولایت‌مدار، با روحیه شکست‌ناپذیر در مقابله با دشمنان، متعهد، دارای توانایی مدیریت اجرایی و جهادی است،ما برای این انقلاب خون داده‌ایم، جان داده‌ایم و هم‌اکنون هم تا پای جان در کنار انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و هرگز اجازه نمی‌دهیم که این مرز و بوم به دست مزدوران بیفتد.


وی با اشاره به نقش مهم و مؤثر ارتش در انتخابات گذشته، تصریح کرد: در آخرین انتخابات برگزار شده، نیروی زمینی ارتش ۹۷٫۴% مشارکت داشته است و در آخرین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده نیز ۹۶% نیرو‌های قرارگاه شمال شرق مشارکت داشته‌اند؛ این مشارکت نشان از ولایت‌مداری کارکنان، خانواده‌ها و همچنین سربازان ارتش در عرصه‌های کلیدی و حساس کشور است.


فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا از اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح گفت و اظهار کرد: با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، باید طوری دشمن را غافل‌گیر و مأیوس کنیم که فکرش را هم نکند. لازم است تا در همین رابطه، رأی دهندگان با دقت کارنامه نامزد‌های انتخاباتی را بررسی کرده و برای انتخاب فرد اصلح، تفکر و اندیشه داشته باشند؛ احساساتی عمل نکنند و تحت‌تأثیر عوامل خارجی قرار نگیرند.


امیر سرتیپ آذریان با تأکید بر شعار “ما با ولایت زنده‌ایم؛ تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم” خاطر نشان کرد: برای حفظ انقلاب، خون شهدا و امنیت کشور، امر به معروف کنید و با مشارکت حداکثری در انتخابات، راه شهید بهشتی، رجایی و رئیسی و… را ادامه دهید.

نوید قاسمی – عکاس و خبرنگار