تعطیلی بیمارستان شهید رحیمی و عدم کار مناسب ضربه سنگینی به مردم استان می باشد.

تعطیلی بیمارستان شهید رحیمی و عدم کار مناسب ضربه سنگینی به مردم استان می باشد.

پیام ارسالی از مخاطبین

مهم‌ترین برنامه در استان جلوگیری از تعطیلی بیمارستان شهید رحیمی بیرجند و به تاراج بردن امکانات درمانی این بیمارستان است حداقل ۵۰ تخت بیمارستانی از شهر بیرجند کم می شود که برای بدست آوردن آن بیش از ۳۰ سال وقت و بودجه صرف شده و اکنون در حال به غارت رفتن است .

پایگاه خبری تحلیلی اخبارشرق ، شنیده ها حاکیست طی دو روز گذشته به دلیل عدم ارائه خدمات بین همراهان بیماران درگیری و منجر به حضور پلیس در بیمارستان شده است.نمی دانم چه معامله ای شده است که مسیولان دولت محرومان در خراسان جنوبی چنین عجله دارند برای تعطیلی یک بیمارستان که سالهاست با بهترین وجه به مردم خدمت می دهد
نکته جالب اینجاست که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هم بیخیال این موضوع هستند حذف یک بیمارستان به معنای فشار مضاعف به دیگر بیمارستان هاست وچرا آنان موضع گیری نمی کنند.
واما از همه جالب تر بی توجهی مدیریت درمان تامین اجتماعی به نامه رئیس دولت در عدم تغییر چارت سازمانی و ….. است گویا همه مسیولان استان از صدر تا ذیل می خواهند این بیمارستان تعطیل شود جز کارگران مظلوم که هیچ پشتیبان و ملجا ای برای پیگیری ندارند و تشکل های صنفی آنان راهم با روش های مختلف از اظهار نظر ممنوع کرده اند و اطلاعات غلط بهشان داده اند.

  • تاکید میکنم هیچ کاری با اولویت تر از جلوگیری تعطیلی بیمارستان شهید رحیمی برای بیرجند و جود ندارد چون اگر مجوز بیمارستان لغو شود محتل است که به این زودی مجوزی داده شود