کفش روی فرش را دیدند، هشت سال فساد و اختلاس و اختلاف اندازی را ندیدند! / سناریوی جدید اصولگرایان برای فرار به جلو ؛

کفش روی فرش را دیدند، هشت سال فساد و اختلاس و اختلاف اندازی را ندیدند! / سناریوی جدید اصولگرایان برای فرار به جلو ؛

در روزهای گذشته، اسحاق جهانگیری که برای سرکشی وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه به این شهر سفر کرده بود، در بازدید سر زده، با کفش وارد چادر یکی از زلزله زدگان شد. با اینکه وی بعداً از این رفتار سهوی خود عذرخواهی کرد و دلیل آن اتفاق را ناگهانی و بدون برنامه ریزی بودن ملاقات عنوان نمود، ولی رسانه های اخلاق مدار! جریان دلواپس صرفا قسمت اول ماجرا را دو دستی گرفتند تا شاید تحرکات این روزهای رییس سایق خود را با فرار به جلو از یاد مردم ببرند.

علی اکبر قاسمی دبیر حزب مردم سالاری شهرستان خوسف با بیان اینکه اصولگرایان خود را به فراموشی تاکتیکی زده اند گفت: یکی از بد اخلاقی های جریان اصولگرا همین ماجرای با کفش وارد شدن مهندس جهانگیری به چادر یکی از زلزله زدگان است.

قاسمی افزود: نکته مهم این ماجرا این است که خود ایشان در اولین فرصت که متوجه اشتباه شدند از این رفتار خودشان عذر خواهی کردند ولی سوال من این است که کدام اصولگرا بابت اینهمه هزینه که به نظام و مردم در این هشت سال وارد شد از کسی عذرخواهی کرد؟  این جریان وارد شدن با کفش را دید ولی معذرت خواهی جهانگیری را ندید. وقتی میگوییم بد اخلاقی یعنی همین. 

علی اکبر قاسمی افزود: احمدی نژاد، رییس دولت های نهم و دهم، این روزها از زنبیل قرمز گرفته تا بست نشینی در حرم امامزادگان همیشه در صدر اخبار رسانه های داخلی است. البته رسانه های آزاد و غیر اصولگرا که جایگاهی در بین مردم دارند بیشتر به این خطاهای رییس دولت سابق اشاره می کنند.

وی ادامه داد: رییس دولتی که زمانی در مجلس قانون گذاری کشور، برخلاف قانون کشور،دولت و اطرافیان خود را خود را در مقابل هرگونه اننتقاد خط قرمز نامید اینک نیز شروع به معرکه گیری کرده و علیه قوا که با منصوب مقام معظم رهبری هستند و یا منصوب مستقیم یا با واسطه مردم هستند، اتهاماتی میزند.  ولی  صرف نظر از صحبت های رییس دولت سابق، انچه که جالب است رفتار گروههای حامی وی که عمدتاً جناح صولگرا می باشد . ما وقتی به حافظه خودمان رجوع کنیم، در همان زمان می بینیم که حمایت های بی نظیری که این جناح از رییس دولت سابق انجام داد، به وی این اجازه را داد تا به شیوه “بگم” “بگم” روی بیاورد و با این ترفند به طرفداران و حامیان خود اجازه هرگونه بی اخلاقی را به گروه های مقابل و بعضاً منتقد داد که متاسفانه جواب هم داد.

دبیر حزب مردم سالاری افزود: ای کاش آقایانی که دیروز حامی وی بوده اند، امروز نتیجه کار خودشان ببینیند و تقصیر را گردن دیگران نیندازند و با آسیب شناسی رفتار خود سعی کنند به نفع کشور و مردم حرکتی را انجام دهند.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: متاسفانه سیستم حاکم بر گفتمان اصولگرایی، دقیقاً بر خلاف اسم خود در حال حرکت است. هرچه بی اخلاقی است در این گفتمان به چشم می خورد. از اتهام زدن های واهی گرفته تا “بگم بگم “ها ورفتارهای پوپولیستی مردم فریبانه که بازی با احساسات پاک مردم مخصوصا اقضار پایین دست جامعه است. وقتی میگوییم این گروه به عاقبت کارهای خود فکر نمی کند و دائم بر روش های بی اخلاقی خود اصرار دارد، احمدی نزاد فقط یکی از این نشانه ها و نمودهاست. بسیاری از فسادهایی که در دوران وی به وجود آمد ناشی از حمایت بی چون و چرای جریان اصولگرا از وی بود.

قامی در انتها افزود: این جریان امروز خود را کنار کشیده و انگار نه انگار این آقا و کارنامه وی مربوط به این جریان است.