کسب رتبه اول استانی در مسابقات پرسش مهر۱۷ ریاست محترم جمهوری توسط معلمی از درمیان؛ تقدیر مدیر اموزش و پرورش شهرستان درمیان از معلم برگزیده در مسابقه پرسش مهر:

کسب رتبه اول استانی در مسابقات پرسش مهر۱۷ ریاست محترم جمهوری توسط معلمی از درمیان؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق؛ معلمی از شهرستان درمیان، در مسابقات پرسش مهر رییس جمهور در سال جاری رتبه اول رو کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق و به نقل از روابط عمومی اداره اموزش و پرورش شهرستان درمیان، به مناسبت کسب رتبه اول استانی در مسابقات پرسش مهر۱۷ ریاست محترم جمهوری توسط همکارفرهنگی مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان به مناسبت کسب رتبه اول استانی در مسابقات پرسش مهر۱۷ ریاست محترم جمهوری توسط همکارفرهنگی را تبریک گفت.

در پی کسب رتبه اول استانی  در بخش وبلاگ نویسی فرهنگیان توسط آقای حسن بنی اسدی، همکارمحترم فرهنگی ازآموزشگاه مهرآفرین در  مسابقات فرهنگی -هنری پرسش مهر۱۷ریاست محترم جمهوری،حسین مهران فر مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان، پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکارمحترم فرهنگی: جناب آقای حسن بنی اسدی

از اینکه با همتی والا به عنوان هنرمندی فرزانه در مسابقات  فرهنگی هنری پرسش مهر ۱۷ریاست محترم جمهوری، رتبه اول استانی در بخش وبلاگ نویسی فرهنگیان را کسب  نموده اید از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیقات روزافزون شما را در تأمین منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و  سیاست های دولت تدبیر و امید و اعتلای نظام تعلیم و تربیت از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

حسین مهران فر

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان

 

قابل ذکر است که مسابقه پرسش مهر، عموما در آیین بازگشایی مدارس در روز اول مهر توسط رییس جمهور مطرح می شود و بر ای اساس در بین دانش اموزان و معلمین سراسر کشور مسابقاتی در زمینه مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، شعر و داستان و نقاشی و …  برگزار می شود.

در سال تحصیلی جاری نیز رئیس‌جمهور جناب اقای دکتر حسن روحانی پرسش مهر سال ۹۵-۹۶ را هم به مساله خشونت اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: خشونت از کجا نشات گرفته است؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟

رییس جمهور در تکمیل پرسش خود از دانش‌آموزان  و معلمین سراسر کشور سوال کرد:
  • چگونه می‌توانیم کشور و جامعه‌ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم ؟
  • چگونه می‌توانیم جوامع، منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟