فعالیت ۵۰ مدرسه خرید خدمات آموزشی در مناطق محروم استان؛

فعالیت ۵۰ مدرسه خرید خدمات آموزشی در مناطق محروم استان؛

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۵۰ مدرسه خرید خدمات آموزشی در مناطق محروم استان فعالیت می کنندو بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر دوره های ابتدایی و متوسطه اول در این مدارس تحصیل می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی  صبح امروز در نشست شورای معاونین این اداره کل اظهار کرد: تا کنون ۱۰۲ نشست شورای هماهنگی و نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی استان  با حضور کلیه اعضا برگزار شده است.

وی، بر نظارت بالینی  بر فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدارس تأکید کرد و افزود: نظارت مستمر و هدفمند کارشناسان آموزش و پرورش لازمه کیفیت بخشی به فعالیت های این مدارس است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ادامه داد: مشارکت دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در امر تعلیم و تربیت می تواند در پیش برد و حصول به اهداف آموزشی و پرورشی  مفید واقع شود.

گفتنی است در حال حاضر ۷۱۵ مدرسه غیر دولتی و ۱۴ مدرسه آموزش از راه دور  در خراسان جنوبی فعالیت می کنند و بیش از ۱۸ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند.