زنگ مهر و مقاومت استان در فردوس به صدا در می آید. مدیرآموزش و پرورش فردوس:

زنگ مهر و مقاومت استان در فردوس به صدا در می آید.

علیرضا خداخواه ضمن اعلام این خبر با تاکید بر اینکه ماموریت ما ایجاد رضایت در جامعه، اولیاء، دانش آموزان و ایجاد شرایط مطلوب یاددهی و یادگیری است اظهار کرد: امیدواریم حرکت پروژه مهر که یک حرکت حساب شده است بتواند در مسیر فعالیتهای آموزش و پرورش نقش آفرینی کند تا با توجه به همزمانی با ایام هفته دفاع مقدس و محرم الحرام، ضمن آموزش و ترویج شعار اسلامی، ملی، مذهبی و ایثارگری، مهر پرمعنایی را آغاز کنیم.

وی افزود: مهر امسال را نیز همزمان با تمامی مدارس کشور با حضور نمایندگان وزارتی و مسئولین استانی و شهرستانی در یکی از مدارس شهرستان آغاز خواهیم کرد.

خداخواه در پایان ضمن درخواست از کلیه اعضای پروژه مهر شهرستان و مدارس برای مهیا شدن جهت استقبال بازگشایی مدارس، ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله با یاری خداوند و همکاری تمامی مسئولین و نهادهای شهرستان بتوانیم برنامه ای در خور شان و نام فردوس در آغاز سال تحصیلی داشته باشیم.

یادآور می شود در بازدید امروز صبح نمایندگان اداره کل اموزش و پرورش از برنامه ها و فعالیت های پروژه مهر در مدارس ضمن اعلام رضایت و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان مقرر گردید که زنگ نمادین آئین بازگشایی مدارس استان خراسان جنوبی تحت عنوان زنگ مهر و مقاومت در فردوس طنین انداز شود.