رهبر معظم انقلاب:ناکامی دشمن با قوه قضائیه مقتدر و دولت شجاع و برنامه ریز/آمریکا به فکر تحمیل محدودیت های بعد از برجام است؛ مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم قم:

رهبر معظم انقلاب:ناکامی دشمن با قوه قضائیه مقتدر و دولت شجاع و برنامه ریز/آمریکا به فکر تحمیل محدودیت های بعد از برجام است؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح یکشنبه در دیدار هزاران نفر از مردم قم که به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دیماه مردم آن شهر برگزار شد،‌ این مطلب را بیان کردند.
ایشان ادامه دادند: من کاری به بگومگوهای اخیر رؤسای قوا ندارم؛ اینها به حول و قوه‌ی الهی تمام می‌شود، لکن وجود یک قوه‌ی قضائیه مستقل و شجاع را همه باید قدر بدانند.
رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: آن چیزی که دشمن را در اهداف خود ناکام می‌کند این است که بتوانیم یک قوه‌ قضائیه مقتدر و یک دولت شجاع و برنامه‌ریز داشته باشیم؛ اینها را باید تقویت کرد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع منطقه اشاره کردند و گفتند: امروز محافل انگلیسی برای منطقه و ایران اسلامی نقشه می‌کشند؛ یکی از نقشه‌ها تجزیه‌ کشورهای منطقه است.
آیت الله خامنه ای افزودند: می‌گویند دوران یک عراق، یک سوریه، یک لیبی و یک یمن گذشته است. اسم ایران را نمی‌آورند چون از افکار عمومی ایران می‌ترسند.

**دشمن به فکر تحمیل محدودیت های بعد از برجام است
رهبر معظم انقلاب درباره رفتار آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران هم اظهار کردند: «دشمن» که می‌گوییم، شعار نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: وزیر خارجه خوش‌اخلاق آمریکا در نامه وداعیه خود به دولت بعدی توصیه می‌کند هرچه می‌توانید به ایران سخت‌گیری کنید و تحریم‌ها را نگه دارید، با سخت‌گیری می‌توان از ایران امتیاز گرفت، همان‌طور که گرفت.
ایشان ادامه دادند: از حالا نشسته‌اند، دارند برای دوران بعد برجام فکر می‌کنند که چه محدودیتی تحمیل کنند. به خیالشان برجام ۱۰-۱۲ سال طول می‌کشد.