حضور موتور سواران استان در رقابت‌های قهرمانی موتور کراس کشور؛

حضور موتور سواران استان در رقابت‌های قهرمانی موتور کراس کشور؛

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان جنوبی از حضور موتور سوران استان در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی موتور کراس کشور خبرداد.

به گزاروی با اش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق، رضا رجبی ستوده  اظهارکرد: سومین دوره رقابت‌های قهرمانی موتورکراس کشور ۱۳ و ۱۴ مهرماه در پیست ثامن الحجج مشهد برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در کلاس‌های ۶۵cc ،۸۵cc ، ۲۵۰ cc ، ۴۵۰ cc و پیشکسوتان برگزار می‌شود، افزود: از خراسان جنوبی شش موتورسوار در کلاس های ۶۵cc ،  ۲۵۰ cc ، ۴۵۰ cc و پیشکسوتان به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این رقابت‌ها ۱۳ مهر ماه آغاز شده و فینال آن روز جمعه ۱۴ مهر ماه برگزار می‌شود که از تمامی استان‌ها در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند.

رجبی ستوده یادآور شد: موتور سواران خراسان‌جنوبی در دو دوره گذشته این رقابت‌ها حضور داشته و توانسته‌اند جایگاه‌های خوبی را نیز کسب کنند که از جمله آن می‌توان به مقام سومی در دوره اول و مقام اولی در دوره دوم این رقابت‌ها توسط سینا داشگر اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران موتور کراس استان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار بوده و در حال حاضر سینا داشگر و محمد خانی عضو تیم ملی و سعید قربان زاده به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.