بهره بردای ۷۷ پروژه عمرانی در نهبندان در دهه مبارک فجر؛ علی اصغر نظافت:

بهره بردای ۷۷ پروژه عمرانی در نهبندان در دهه مبارک فجر؛

فرماندار نهبندان گفت: به مناسبت دهه فجر ۷۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۲۵میلیارد ریال در این شهرستان مرزی آماده بهره ‌‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق به نقل از ایرنا، فرماندار نهبندان افزود: این پروژه‌ها در زمینه های عمرانی، آموزشی ، فرهنگی، بهداشتی، معدنی، عمران شهری و روستایی شامل راه، برق و آبرسانی است.
وی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ خانوار شهری و یک هزار و ۸۰۰خانوار روستایی با جمعیت بیش از ۲۶ هزار نفر از مزایای این طرح ها برخوردار خواهند شد، اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال پایدار و مستقیم ۵۶ نفر فراهم می شود.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری در آینده نزدیک ، بیان کرد: تعدادی از پروژه های شاخص شهرستان از جمله آبرسانی، آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان همزمان با سفر دکتر روحانی افتتاح و عملیاتی خواهد شد .
به گزارش ایرنا، نظافت به بهره برداری از پروژه دکل تست باد سنجی نیروگاه برق بادی منطقه « خوانشرف» اشاره کرد و افزود: این پروژه با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار توسط شرکت انرژی تامین در حال اجراست.
وی ادامه داد: ظرفیت این نیروگاه ۵۰ مگا وات برق است به احتمال قوی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری برسد.
وی همچنین از برگزاری بیش از ۶۰ مورد برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدارهای مردمی، جشن انقلاب، محافل انس با قرآن ، همایش‌های خانوادگی، جشنواره های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در نقاط روستایی شهرستان از جمله مهمترین این برنامه هاست.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با متکی به مردم و مجاهدت ها و اندیشه های پاک حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، اظهارکرد: اقتدار ایران اسلامی در سطح بین المللی و جهان روز به روز در حال افزایش است، این اقتدار مرهون خون شهدا و فداکاری های امام راحل و پیش کسوتان انقلاب است.