اعلام محدودیت های ترافیکی ۲۸ صفر در بیرجند

اعلام محدودیت های ترافیکی ۲۸ صفر در بیرجند

پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ویژه ۲۸ صفر را در بیرجند مرکز استان برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور اعلام کرد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرشرق به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مردم می توانند در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از خیابان های مجاور و جایگزین برای تردد استفاده کنند که این محدودیت به شرح زیر است:محدودیت های تردد وسیله نقلیه ساعت ۸ صبح روز جمعه همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تا پایان مراسم عزاداری از میدان طالقانی تا تقاطع اول خیابان شهید بهشتی (مسیر جنوب به شمال) با توجه به حرکت هیئت های عزاداری محدودیت ترافیکی اجرا می شود.
مسیر میدان طالقانی_تقاطع انقلاب- تقاطع شهدای عبادی/پیامبر اعظم (ص)-میدان ابن حسام-خیابان صنعت و معدن به سمت میدان آدینه و مصلی المهدی (عج) محدودیت ترافیکی خواهند داشت لذا از همشهریان تقاضا می شود از پارک وسایل نقلیه در این محدوده خودداری کنند.

در این گزارش از مردم خواسته شده از پارک وسایل نقلیه خود جلوی در مقابل مصلی خودداری و قبل از ورود به محدوده اعمال طرح ترافیکی مسیر حرکت خود را مشخص و از مسیر های جایگزین استفاده کنند.