استاندار خراسان جنوبی خواستار استفاده از توان ایثارگران در مدیریت ها شد؛

استاندار خراسان جنوبی خواستار استفاده از توان ایثارگران در مدیریت ها شد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبر شرق به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در شورای مشورتی ایثارگران استان، افزود: رزمندگان کسانی اند که پا به پای جانبازان، آزادگان و شهدا برای حفظ کیان ایران اسلامی تلاش کردند، اما کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگری گفت: در لایحه بودجه سال۱۳۹۶ و نیز برنامه ششم توسعه، توجه به رزمندگان و برخورداری آنان از برخی امتیازات مادی و معنوی مورد تأکید و توجه قرار گرفت، امیدواریم با عملیاتی شدن آنها ، بتوان برای کمک به جامعه رزمندگان اقداماتی انجام داد.
وی با بیان اینکه اشتغال جامعه ایثارگری به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام مورد توجه است، تاکید کرد: در بودجه سال آینده کشور فرصت های خوبی برای اشتغال ایثارگران پیش بینی شد؛ این در حالی است با اقداماتی که در استان شد، دستگاه های اجرایی مکلف هستند در استخدام نیرو، سهمیه ایثارگری را به دقت رعایت کنند.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آماده کمک با ارایه تسهیلات ارزان قیمت به ایثارگران فعال حوزه اقتصادی برای امور تولیدی، عمرانی و خدماتی هستیم، که با توسعه فرهنگ کارآفرینی می توان علاوه بر ایجاد اشتغال برای توسعه فضای شغلی نیز گام برداشت.
پرویزی، یادآور شد: در ۲سال اخیر، افزون بر ۲۴هزار میلیارد ریال از بدهی ایثارگران که در سنوات قبل از دولت یازدهم باقی مانده بود پرداخت شد، تلاش خواهیم کرد در استان نیز بدهی باقی مانده به ایثارگران در اسرع وقت پرداخت شود.