اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم ،فیلمنامه و عکس خراسان جنوبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد:

اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم ،فیلمنامه و عکس خراسان جنوبی

پس از دو روز برگزاری چهارمین جشنواره فیلم ،فیلمنامه و عکس خراسان جنوبی در شهرستان فردوس ، شب گذشته ٢١ شهریورماه جاری مراسم اختتامیه با حضور مدیر کل  و معاونین فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان  جنوبی ، فرماندار و معاونت سیاسی فرمانداری ، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و سایر هنرمندان و علاقمندان به سینما در محل مجتمع فرهنگی هنری فردوس برگزار شد.
احمد محبی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این مراسم در خصوص اهداف جشنواره گفت:از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره تمرکز زدایی از مرکز استان ، ظرفیت خوب شهرستان فردوس از لحاظ هنرمندان و کسب تجارب وایجاد تکاپوبین هنرمندان ، شکوفایی استعداد ها و آشنایی بادیدگاه های اساتید و متخصصان فیلم و فیلم نامه  میتوان نام برد.
 محبی افزود:روز سینما روز تجلیل از زحمت کشان هنر هفتم است وآنچه که در سینما اتفاق می افتد ماحصل دغدغه ها و مشکلات اجتماعی است.
وی با بیان اضافه شدن ٦٥٠ صندلی به ظرفیت سینماهای شهرستان های استان افزود:با پیگیری های فراوان شهرستان زیرکوه دارای سینما و شهرستان های درمیان و خوسف با انجام رایزنی هایی که با سینما شهر داشته ایم به زودی از سینما سیار بهره مند خواهندشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از ادارات آموزش و پرورش،شهرداری،دفتر امام جمعه و به خصوص فرمانداری فردوس و از نوید عبدالهی نیز به خاطر سرمایه گذاری در تقویت تولید هنری تشکر کرد.
کاظم ایمان طلب در ادامه از همه هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و راه یافتگان بخش نهایی خواست تا در جشنواره ها و مسابقات هنری رقابت را به رفاقت تبدیل کنند و به رای هیئت داوران نیز اعتماد داشته باشند.
وی در پایان از کلیه هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هنری،دست اندرکاران برگزاری و همچنین پرسنل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس و هنرمندان و اعضای فعال دبیرخانه جشنواره از جمله طیب نجفیان وسید فاضل وزیری محبوب قدردانی کرد.