آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع معابرخاکی اسدیه در دستور کار قرار دارد؛ شهردار اسدیه اعلام کرد:

آسفالت ۲۵۰ هزار متر مربع معابرخاکی اسدیه در دستور کار قرار دارد؛

رضا آدینه روز سه شنبه در ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان، افزود: به مناسبت دهه فجر زیرسازی و آسفالت ۲۵ هزار متر مربع از معابر شهر با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می رسد.
وی ادامه داد: حدود ۶ هزار نفر در شهر اسدیه از مزایای آسفالت معابر بهره‌مند می شوند.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان هم گفت: به مناسبت دهه فجر سه یادواره شهدا در شهرستان برگزار می شود.  سرگرد حسین خدادادی، برگزاری محفل انس با قرآن، شب شعر، دیدار با خانواده شهدا، نورافشانی شهرها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های بصیرتی و گردهمایی حلقه های صالحین را از جمله برنامه دهه فجر ذکر کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه یک دلی، اتحاد و وحدت همه اقوام و مذاهب به پیروزی رسید، افزود: یکی از دلایل اصلی موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوت پرهیز از اختلاف و تفرقه و حفظ اتحاد و یکدلی امت بود.
وی عنوان کرد: ملت ایران با لبیک گفتن به فرمان امام خمینی (ره) و با اتحاد و یکدلی خود با دستانی خالی در برابر توپ و تانک رژیم شاهنشاهی که آمریکا و انگلیس حامیان آن بودند، ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
مدیر تبلیغات اسلامی درمیان هم از تشکیل کمیته های دهه فجر شهرستان خبر داد و از مسئولان خواست در اجرای هرچه بهتر برنامه های این ایام مبارک همکاری کنند. حجت الاسلام محمد هادی نودهی، عنوان کرد: سال گذشته به مناسبت دهه فجر ۳۱۹ عنوان برنامه در شهرستان اجرا شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ بر خلاف بسیاری از انقلاب‌ها در سراسر تاریخ، ماهیت فرهنگی و دینی داشت، آن‌ را برخاسته از شور و شعور مردمی بر پایه عدالت‌خواهی و حق‌ طلبی دانست.