کار در حرفه خبرنگاری و روابط عمومی
کار در حرفه خبرنگاری گرچه بسیار سخت و طاقت فرسا است اما این شغل و حرفه یکی از شغلهای کلیدی هر جامعه محصوب میشود چراکه خبرنگاران قطعا بازوی قدرتمند و حرفه ای هر جامعه ای محسوب میشوند و دریک کشور بی شک میتوان گفت یکی از نیروهای متعهد و متخصص هر آن کشور محسوب میشوند اگر نیروی خبرنگار آن رسانه بتواند با اشراف کامل بر موضوع و آن منطقه قلم بزند و درخواست مردم را پیگیری کند ،این بسته به سلیقه هرمدیری در هر اداره ای دارد که با ذوق و شوق و سلیقه خودش بتواند بگوید که پاسخگوی نیازهای ویژه اقتصادی سیاسی اجتماعی و فرهنگی آن جامعه باشد تا بتوانند توان مدیریتی خود را بهتر و بیشتر کارهای انجام شده و محقق شده خودش رانمود دهند و قطعا هرمسئولی برای آنکه بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند نیازمند یک نیروی متخصص و متعهد در امر روابط عمومی است که بتواند کارهای ارگان دولتی خودش را در روابط عمومی و رسانه ها بهتر جلوه دهد و بزرگ کند که بتواند پاسخگویی نیازهای مردم جامعه باشد باید از خودش مدیری پرتلاش بسازد و وقتش را صرف مردم کند و از خود تلاش به خرج دهد تا بتواند برای آن اداره یا مجموعه ای که با آن کار میکند تولید محتوای درست و انعکاس بهتر عملکرد و رسانه ای آن دستگاه آن مدیر را فراهم آورند و بتوانند در تولید محتوای آن اداره درست عمل کنند تا بتوانند جذب اعتبار بهتری و وجهه رسانه ای داشته باشد زیرا مردم و مدیران دستگاه های اجرایی کنونی ما همیشه بر روی رسانه نگاه ویژه ای دارند و منتظرند تا ببینند یک رسانه چگونه خدمات و کار کرد آنها را در یک اداره منعکس میکند
که این باز هم برمیگردد به اینکه آن مدیر در امر انتصاب و انتخاب روابط عمومی چقدر موفق عمل کرده است در حقیقت روابط عمومی ها یک نگین الماس زیر خاکی هستند که میتوانند خودشان با دست پرتوان و تلاش خودشان خوش بدرخشند و اداره خود را بالا ببرند و در تولید اخبار امید بخش به خبرنگاران و مردم جامعه کمک کنند و سطح نگرش مردم را نسبت به اخبار امید بخش و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی تقوبت کنند امیرحسین صادقپورخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اخبارشرق ایران