بیش از ۸ هزار دانش آموز زیرکوهی آماده شروع سال تحصیلی

بیش از ۸ هزار دانش آموز زیرکوهی آماده شروع سال تحصیلی

سید علی موسوی  معاون آموزش و پرورش زیرکوه با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید، اظهارداشت:در مقطع ابتدایی تقسیمات همکاران به پایان رسیده است و نیروهای فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان نیز روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه تقسیم خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۸۰ کلاس درس و نزدیک به ۴۵۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی زیرکوه وجود دارد،گفت:در حوزه ابتدایی هیچ گونه مشکلی از بابت تامین نیرو نداریم و در آغاز سال تحصیلی هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود.

موسوی در ادامه افزود: در مقطع متوسطه اول نیز تقسیمات همکاران از ۱۹ شهریور ماه آغاز و امروز ۲۲ شهریور ماه به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: در مقطع متوسطه اول ، جز رشته زبان انگلیسی خواهران و ریاضی خواهر و برادر ،هیچگونه مشکل نیروی انسانی وجود ندارد و این مشکل هم با استفاده از نیروهای فیزیک و علوم تجربی و نیروهای مقطع متوسطه دوم حل خواهد شد.

معاون آموزش و پرورش زیرکوه با بیان اینکه تقسیمات نیروها در مقطع متوسطه دوم نیز به پایان رسیده است ،گفت:در این مقطع مشکل خاصی در بحث تامین نیرو وجود ندارد و فقط در دو رشته زبان انگلیسی و ریاضی اندک مشکلاتی وجود دارد که با تعامل با استان و با تخصیص ساعات حق التدریس این مشکل حل خواهد شد.

وی اذعان داشت:با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام محرم،جلسات تعامل و هم اندیشی با فرمانداری و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انجام شده و در بحث پروژه مهر  همه شرایط برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید از اول مهرماه، با آمادگی کامل و با ۸۴۵۰ دانش آموز، ۸۰۰ همکار فرهنگی و ۴۸۰ کلاس درس در شهرستان زیرکوه آغاز خواهد شد.