انهدام باند قاچاق دارو و کشف ۲۷۰ هزارعدد قرص قاچاق در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و رضوی؛

انهدام باند قاچاق دارو و کشف ۲۷۰ هزارعدد قرص قاچاق در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و رضوی؛

جانشين فرماندهي انتظامي استان خراسان جنوبي از كشف ۲۷۰ هزار عدد قرص قاچاق در عمليات مشترك پليس خراسان رضوي و جنوبي خبر داد .

به گزارش خبر شرق،سرهنگ سعيد دادگر اظهار داشت:با دريافت خبري مبني بر فعاليت مجرمانه افرادي در زمينه قاچاق و توزيع قرص هاي غير مجاز پيگيري موضوع در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبي قرار گرفت .

وي گفت:با اقدامات اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبي بر روي باند مذكور مشخص شد افرادي با تشكيلات باندي در زمينه قاچاق دارو در استان هاي خراسان رضوي،آذربايجان غربي و شرقي فعاليت دارند و قصد دارند محموله موادمخدر را در خودروهاي سنگين جاساز و به استان آذربايجان غربي منتقل كنند .

جانشين انتظامي استان خراسان جنوبي بيان داشت : با تأييد اطلاعات در ادامه عمليات تيم ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان به خراسان رضوي اعزام شدند و با اقدامات اطلاعاتي و رصد فني كارشناسان، محل اختفاي باند مذكور در مشهد شناسايي شد .

سرهنگ دادگر ادامه داد : پس ازتعقيب و مراقبت شبانه روزي مشخص شد يكي از اعضاي باند قصد دارد محموله قرص غير مجاز را تحويل و جابه جا نمايد كه با هماهنگي مقام قضايي با رعايت موازين شرعي وقانوني مأموران تلفيقي پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي و جنوبي به مخفيگاه متهمان وارد شدند و سه متهم ۳۳،۴۶ و ۵۴ ساله را كه از اعضاي اصلي باند بودند دستگير كردند .

وي با اشاره به كشف ۲۷۰ هزار عدد قرص غير مجاز و توقيف يك دستگاه خودروي سمند در بازرسي از مخفيگاه متهم افزود : پليس با قاطعيت با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي و اقتصادي برخورد خواهد كرد و تحقيقات در خصوص ساير جرايم احتمالي اعضاي اين باند و يا افراد مرتبط با آنان ادامه دارد .